Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu

„Mały Książę” - Antoine de Saint-Exupéry

Bez strony internetowej, sklepu internetowego trudno wyobrazić sobie dzisiaj prowadzenie biznesu. Obiekty te dawno już stały się klasyką a nie szczytem rozwoju komunikacji. Zrób z agencją reklamową iam4u kolejny krok w świecie internetu. Zaawansowana technika informatyczna zastosowana przez naszą agencję w marketingudaje możliwość osiągania celów, o których dotychczas mogłeś tylko pomarzyć.

Roboty internetowe, integracja baz z popularnymi serwisami internetowymi, automatyzacja procesów, wirtualne symulatory zachowań, zdalna analiza preferencji twoich klientów, obiekty komunikacyjne – to narzędzia w e-marketingu, które pozwolą zyskać ogromną przewagę nad konkurencją.Agnecja interakatywna iam4u działa nie tylko w Warszawie.

chmura tagów
Przykład
Przykład kampanii marketingowejCel: Uniezależnienie producenta od sieci dystrybutorów.Stworzenia alternatywnego kanału sprzedaży z uniknięciem konfliktu rynkowego. Zmapowanie rynku enduserów. Sklep internentowyEfekt prac: W ciągu 2 lat od funkcjonowania systemu pozyskano 40% danych enduserów z branży. Zbalansowano relacje z dystrybutorami i stworzono aktywny kanał sprzedaży bezpośredniej, wykluczając efekt wpływania sprzedawców w sieciach sklepów partnerskich dystrybutorów na decyzję odbiorcy końcowego przekonującą go do wyboru innego produktu.
Przykład
Inteligentny system ofertCel: Zwiększenie efektywności działań marketingowych w internecie. Rozliczenie na podstawie wyników sprzedaży. Google AnalitycEfekt prac: Implementacja platformy video dotyczącej produktów i rozrywki, połączonej z YouTube i portalami branżowymi, śledzenie i analiza aktywności usera w platformie a następnie kierowanie do niego ofert dopasowanych do zainteresowania. Automatyczne korekty i analizy responsu na oferty.
Przykład
TOP 10 w wyszukiwarce googleCel: Wyróżnienie na rynku typowego produktu - trenażera. Automatyka stron wwwEfekt prac: Rozwiązanie łączące informatykę z automatyką. Stworzenie niedrogiej przystawki do urządzeń, pozwalające gromadzić dane i umożliwiające użytkownikowi końcowemu wykorzystanie danych do aktywności społecznościowej w internecie – konkurencja z innymi użytkownikami tego urządzenia.
Responsywne strony animowane
Kampania w internecie Animacje bez flash