Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Regulaminem serwisu.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
x
MARKETING, INFORMATYKA, ZARZĄDZANIE
- 3 FILARY SUKCESU w XXI WIEKU
IAM4U łączy...

Informatyka, Marketing

Jak zwiększyć efektywność kampanii? Jak osiągnąć CPC = 6 groszy konwersje za 10 zł? Jak znaleźć swoją niszę na rynku?
Odpowiedź jest jasna - łącz nowoczesne rozwiązania informatyczne aby zwiększyć efektywność działań marketingowych.

Przykłady:

A. Cel: Uniezależnienie producenta od sieci dystrybutorów.Stworzenia alternatywnego kanału sprzedaży z uniknięciem konfliktu rynkowego. Zmapowanie rynku enduserów.
Efekt: Zintegrowany system wirtualnej sieci dystrybucyjnej. W ciągu 2 lat od funkcjonowania systemu \ pozyskano 40% danych enduserów z branży. Zbalansowano relacje z dystrybutorami i stworzono aktywny kanał sprzedaży bezpośredniej, wykluczając efekt wpływania sprzedawców w sieciach sklepów partnerskich dystrybutorów na decyzję odbiorcy końcowego przekonującą go do wyboru innego produktu.

B. Cel: Wyróżnienie na rynku typowego produktu - trenażera.
Efekt: ozwiązanie łączące informatykę z automatyką. Stworzenie niedrogiej przystawki do urządzeń, pozwalające gromadzić dane i umożliwiające użytkownikowi końcowemu wykorzystanie danych do aktywności społecznościowej w internecie – konkurencja z innymi użytkownikami tego urządzenia.

Social Media

Coraz precyzyjniejsze narzędzie marketingowego. Facebook doskonałym uzupełnieniem dla Google. Telewizja już nie potrzebna - teraz Youtube
Użytkownicy pozostawiający w mediach społecznościowych bardzo precyzyjne dane o swoich zainteresowanich. Seriwy nadążając za rosnąca baza danych ofertuję coraz bardziej zawansowane i precyzyjne narzędzia. Dodatkowe wedle badań pokolenie 80-90 i kolejne spędzają więcej czasu w Social Mediach niż w przed TB. Kierunek jest już jasny. Kto pierwszy ten lepszy.

Przykłady:

Cel: Firma z sektora MSP z branży agro szukała aletarnatywego kanału marketignowego aby skompensować działania konkurencji którymi były korporacje z milionowymi budżetami.
Efekt: Zauważyliśmy, iż branża agro nie korzysta w ogóle z YT. Analizy własne wykazały, że setki tysięcy rolników odwiedzających YT nie było całkowicie "zagospodarowanych" ze strony reklam branżowych. Przygotowanie odpowiednich filmów i precyzyjna kampania w social media dały 400% wzrost sprzedaży przy kilku dziesięcio milionowej bazie.

Trendy na czasie

Nie ma kwartału, w którym wśród liderów internetowego marketingu nie pojawiłyby się nowe kanały lub narzędzia.
Iam4u czuwa i pozwala klientom działać jako pierwszym.
Przykładem narzędzia, które zostało wprowadzone na przełomie 2013/2014 roku jest Centrum Zakupów Goole. Najszybciej zostało wykorzystane przez jedną z najkonkurencyjniejszych branż hadrware IT. Nadal jednak nie jest wykorzystywane przez większość część rynku. Pierwszy zgarnia wszystko.

Przykłady:

Cel: Dystrybutor kosmetyków których prowadził pod inną marką internetową sprzedaż bezpośrednią szukał drogi do zwiększenia obrotów, gdyż zwykła reklama adwords nie przynosiła porządanych efektów.
Efekt: Wykorzystanie Centrum Zakupów Google i zmiany integracyjnej w sklepie pozwoliły 3 krotnie zwiększyć sprzedaż.

Kampanie w internecie

Złożoność narzędzi do konstruowania kampanii internetowych, poziom ich zaawansowania technicznego i niska świadomość odbiorców powoduje, że rynkową oferta kampanii w internecie porównać można do rozpiętości w branży malarskiej - między malarzem ściennym a Leonardo da Vinci.
Najważniejszym miernikami kosztowności kampanii jest - czasochłonnoś ich konsturowani i autorytet twórców.
COE w Iam4u nadzorującym kampanię interntowe jest Paweł Tanajno. Łączy ogromne doświadczenie techniczne w konstruowaniu kampanii google, stwarzaniu przewagi konkurencyjnej poprzez wykorzystanie szczegółów technologicznych narzędzi google oraz wiedzy na temat algorytmu pracy robota z doświadczeniem przedsiębiorcy, który odniósł sukces w swojej działalności, zarządzającego sprzedażą detaliczną w największej sieci w Polsce. W efekcie agencja Iam4U osiąga wyjątkowe wyniki w zakresie rozwoju wyników sprzedaży swoich klientów. Jeśli konkurencja wykonuje dla określonego tematu 10 kampanii my wykonujemy 50. Rozdrabniamy i szczegółowo profilujemy kampanię aby osiągnąć wyjątkowe wyniki efektywności kampanii w "realu".

Klasyczne usługi

Strony, sklepy, serwisy usługowe wykonujemy klasycznie, ale z wykorzystaniem najnowszych techonologi i rozwiązań, które otwierają klientowi zupełnie nowe pola oddziaływania na swoich odbiorców.
Iam4u to agencja w której do każdego zadania podchodzimy jak przedsiębiorcy. Kreatywność marektingowców i minimalizm informatyków zawsze podporządkowane są efektywności i sukcesowi finansowemu klienta. Takie podejście powoduje, że wykonywane przez nas klasyczne obiekty internetowe tylko z pozoru wyglądają tak jak inne, w kodzie zaszyte są rozwiązania dające ogromną przewagę konkurnecyjną.

Przykłady:

Cel: Strona i sklpe dystrybutora wielu artykułów przemysłowych z branży budowlanej.
Efekt: Dzięki kreatywnemu wykorzystaniu ciasteczek, strona uczy się preferencji klienta i dostosowuje swoje treści do jego oczekiwań, sprawiając, że pożądane przez niego produkty odnajduje szybciej a jednocześnie zwiększa zainteresowanie ofertami komplementarnymi

W przypadku pytań:

Paweł Tanajno

#1 600 025 820
#2 512 454 075

e-mail: biuro@ima4u.pl