MARKETING
INFORMATYKA
ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
- 3 FILARY SUKCESU. Pomagamy zbudować wszystkie.
IAM4U łączy...

Informatyka, Marketing

Jak zwiększyć efektywność kampanii? Jak osiągnąć CPC za 6 groszy, konwersje za 3 zł? Jak utrzymać ruch na stronie wydając na reklamę o połowę mniej.
Żadne SEO, wyjątkowe zoptymalizowane SEM i kreatywne kampanie Ci w tego nie zapewnią.
Wszystkie te działania mają swoje granice a tylko sprytne rozwiązanie informatyczne pozwalają je przełamywać.
Pozwól informatykom pomóc twoim marketingowcom, pozwól naszym ekspertom stwórzyć dla Ciebie nowy system dystrybucji informacji a istotnie poprawisz efekty swoich działań marketingowych.
Rzuć nam wyzwanie a my mu sprostamy.

A. Cel: Uniezależnienie producenta od sieci dystrybutorów. Stworzenie alternatywnego kanału sprzedaży z uniknięciem konfliktu rynkowego. Zmapowanie rynku enduserów.
Efekt: Zintegrowany system wirtualnej sieci dystrybucyjnej. W ciągu 2 lat od funkcjonowania systemu pozyskano 40% danych enduserów z branży. Zbalansowano relacje z dystrybutorami i stworzono aktywny kanał sprzedaży bezpośredniej, wykluczając efekt wpływania sprzedawców w sieciach sklepów partnerskich dystrybutorów na decyzję odbiorcy końcowego przekonującą go do wyboru innego produktu.

B. Cel: Wyróżnienie na rynku typowego produktu - trenażera.
Efekt: Rozwiązanie łączące informatykę z automatyką. Stworzenie niedrogiej przystawki do urządzeń, pozwalające wysłać dane do aplikacji, w której użytkownik, mógł ścigać się z innymi, osiągając wyniki w realu na trenażerze.

Social Media

Coraz precyzyjniejsze narzędzie marketingowe. doskonałym uzupełnieniem dla . Telewizja już nie potrzebna - teraz
Użytkownicy pozostawiają w mediach społecznościowych bardzo precyzyjne dane o swoich zainteresowaniach. Serwisy korzystając z rosnącej bazy danych o użytkownikach, ofertują coraz bardziej zaawansowane i precyzyjne narzędzia targetowania reklam. Dodatkowo według badań pokolenia lat 80 i 90 spędzają więcej czasu w Social Mediach niż przed TV lub czytając gazetę. Kierunek jest już jasny. Kto pierwszy ten lepszy.

Przykłady:

Cel: Firma z sektora MSP z branży agro szukała alternatywnego kanału marketingowego, aby skompensować działania konkurencji, którymi były korporacje z milionowymi budżetami.
Efekt: Zauważyliśmy, iż branża agro nie korzysta w ogóle z YT. Analizy własne wykazały, że setki tysięcy rolników odwiedzających YT nie było całkowicie "zagospodarowanych" ze strony reklam branżowych. Przygotowanie odpowiednich filmów i precyzyjna kampania w social media dały 400% wzrostu sprzedaży przy kilkudziesięciomilionowej bazie.

Trendy na czasie

Nie ma kwartału, w którym wśród liderów internetowego marketingu nie pojawiłyby się nowe kanały lub narzędzia.
Iam4u czuwa i pozwala klientom działać jako pierwszym.
Przykładem narzędzia, które zostało wprowadzone na przełomie 2013/2014 roku jest Centrum Zakupów Goole. Najszybciej zostało wykorzystane przez najbardziej konkurencyjną branżę hardware IT. Nadal jednak nie jest wykorzystywane przez większą część rynku. Pierwszy zgarnia wszystko.

Przykłady:

Cel: Dystrybutor kosmetyków, który prowadził pod inną marką internetową sprzedaż bezpośrednią szukał drogi do zwiększenia obrotów, gdyż zwykła reklama adwords nie przynosiła pożądanych efektów.
Efekt: Wykorzystanie Centrum Zakupów Google i zmiany integracyjnej w sklepie pozwoliły 3 krotnie zwiększyć sprzedaż.

Kampanie w internecie

Złożoność narzędzi do konstruowania kampanii internetowych, poziom ich zaawansowania technicznego i niska świadomość odbiorców powoduje, że rynkową oferta kampanii w internecie porównać można do rozpiętości w branży malarskiej - między malarzem ściennym a Leonardo da Vinci.
Najważniejszymi miernikami kosztowności kampanii jest - czasochłonność ich konstruowania i doświadczenie biznesowe menagerów kampanii.
COE w Iam4u nadzorującym kampanię internetowe jest Paweł Tanajno. Łączy ogromne doświadczenie techniczne w konstruowaniu kampanii google, stwarzaniu przewagi konkurencyjnej poprzez wykorzystanie szczegółów technologicznych narzędzi google oraz wiedzy na temat algorytmu pracy robota z doświadczeniem przedsiębiorcy, który odniósł sukces w swojej działalności, zarządzającego sprzedażą detaliczną w największej sieci w Polsce. W efekcie agencja Iam4U osiąga wyjątkowe wyniki w zakresie rozwoju wyników sprzedaży swoich klientów. Jeśli konkurencja wykonuje dla określonego tematu 10 kampanii my wykonujemy 50. Rozdrabniamy i szczegółowo profilujemy kampanie, aby osiągnąć wyjątkowe wyniki efektywności kampanii w "realu".

Klasyczne usługi

Strony, sklepy, serwisy usługowe wykonujemy klasycznie, ale z wykorzystaniem najnowszych techonologii i rozwiązań, które otwierają klientowi zupełnie nowe pola oddziaływania na swoich odbiorców.
Iam4u to agencja, w której do każdego zadania podchodzimy jak przedsiębiorcy. Kreatywność marketingowców i minimalizm informatyków zawsze podporządkowane są efektywności i sukcesowi finansowemu klienta. Takie podejście powoduje, że wykonywane przez nas klasyczne obiekty internetowe tylko z pozoru wyglądają tak jak inne, w kodzie zaszyte są rozwiązania dające ogromną przewagę konkurencyjną.

Przykłady:

Cel: Strona i sklep dystrybutora wielu artykułów przemysłowych z branży budowlanej.
Efekt: Dzięki kreatywnemu wykorzystaniu ciasteczek, strona uczy się preferencji klienta i dostosowuje swoje treści do jego oczekiwań, sprawiając, że pożądane przez niego produkty odnajduje szybciej a jednocześnie zwiększa zainteresowanie ofertami komplementarnymi

WebOOK

Sposób na obniżenie kosztów kampanii nawet o 80% przy zachowaniu dotychczasowych wyników konwersji, wejść na stronę itp.
Informatyczny sposób na poprawę wyników kampanii w sposób nie związany z optymalizacją SEO i SEM.
Razem możesz więcej.
Przejdź na stronę webook.com.pl. Obejrzyj krótki film prezentacyjny. Zgłoś swój akces do systemu.