A. Cel: Uniezależnienie producenta od sieci dystrybutorów. Stworzenie alternatywnego kanału sprzedaży z
uniknięciem konfliktu rynkowego. Zmapowanie rynku enduserów.
Efekt: Zintegrowany system wirtualnej sieci dystrybucyjnej. W ciągu 2 lat od funkcjonowania systemu
pozyskano 40% danych enduserów z branży. Zbalansowano relacje z dystrybutorami i stworzono aktywny
kanał sprzedaży bezpośredniej, wykluczając efekt wpływania sprzedawców w sieciach sklepów partnerskich
dystrybutorów na decyzję odbiorcy końcowego przekonującą go do wyboru innego produktu.
B. Cel: Wyróżnienie na rynku typowego produktu - trenażera.
Efekt: Rozwiązanie łączące informatykę z automatyką. Stworzenie niedrogiej przystawki do urządzeń,
pozwalające wysłać dane do aplikacji, w której użytkownik, mógł ścigać się z innymi, osiągając wyniki w realu na trenażerze.
Cel: Firma z sektora MSP z branży agro szukała alternatywnego kanału marketingowego, aby
skompensować działania konkurencji, którymi były korporacje z milionowymi budżetami.
Efekt: Zauważyliśmy, iż branża agro nie korzysta w ogóle z YT. Analizy własne wykazały, że setki tysięcy
rolników odwiedzających YT nie było całkowicie "zagospodarowanych" ze strony reklam branżowych.
Przygotowanie odpowiednich filmów i precyzyjna kampania w social media dały 400% wzrostu sprzedaży
przy kilkudziesięciomilionowej bazie.
Cel: Dystrybutor kosmetyków, który prowadził pod inną marką internetową sprzedaż bezpośrednią
szukał drogi do zwiększenia obrotów, gdyż zwykła reklama adwords nie przynosiła pożądanych efektów.
Efekt: Wykorzystanie Centrum Zakupów Google i zmiany integracyjnej w sklepie pozwoliły 3 krotnie
zwiększyć sprzedaż.
Cel: Strona i sklep dystrybutora wielu artykułów przemysłowych z branży budowlanej.
Efekt: Dzięki kreatywnemu wykorzystaniu ciasteczek, strona uczy się preferencji klienta i dostosowuje
swoje treści do jego oczekiwań, sprawiając, że pożądane przez niego produkty odnajduje szybciej a
jednocześnie zwiększa zainteresowanie ofertami komplementarnymi